En sak jag la märke till

La märke till en ganska irriterad sak när jag var på loppis imorse. Och dra åt helvete va irriterad jag vart.

Varenda jäävla svarting som sprang runt där, hade feta kläder på sig. Precis som att det var vinter, och jag svettades ännu mer när jag såg dom än innan. =/ Jag menar, stora tjocka jackor, och hucklen! =/ Jag förstår inte, varför? Det var ju liksom inte ens kallt ute =/ Vänta ni till vintern kommer då.

För fan, häng undan vinterkläderna, och ta av er hucklet!
Så ska den SVENSKA sommaren bli bättre! =) =)

// CJ

Kommentarer
Postat av: Angelica

sant så sant :)

2009-08-02 @ 21:51:27
URL: http://angelicaawageborg.blogg.se/
Postat av: khadra

De får väl själva bestämma vad dem ska ha på sig utan att du diskriminerar dom?

Vilket liv man måste ha. blogga om folks utseende. snälla VÄX UPP.

2009-08-03 @ 13:03:35
URL: http://khaadras.blogg.se/
Postat av: ayan

Oh herregud vilket liv du måste ha, hur orkar du kritisera andra .om du springer runt med trosor så behöver inte alla göra det, . Som sagt har man inget liv snackar man om andras :D

2009-08-04 @ 13:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0