Hora?

Hej nu va det DJ här igen ;)
Jag har funderat på med det där att prosituera sig . Jag tycker att det är helt okej att sälja sin kropp på gatan , då väljer man ju själv vem man vill knulla med .
MEN när man gör en film så är det ju vem som helst som kan se den , så jag ser INTE att det är okej..

Jag har själv sålt sex ett par gånger, men till skilldnat från alla andra "horor" så gör jag det inte för pengar.
Jag gör det för att jag är så jävla kåt !!!
Det är en riktig härlig upplevelse när en främande man stoppar kuken i en . ;) men om man är rädd för döden så är det INGENTING DU borde brova på :)

tjingeling

//DJ

Kommentarer
Postat av: (。◕‿‿◕。)

re sv: Okej, "lät" lite som det. Ja det kan man ju fråga sig varför det ska vara så.. det är ju lite dubbelmoral, att låta porr vara lagligt men inte prostitution. Och förövrigt; bara för det finns ett förbud betyder det ju inte att det upphör, och konsumenter kommer alltid kunna hitta vad dom söker oavsett om det är sex eller andra "kriminella varor", så lagen för att köpa sex är rätt patetiskt...

2009-07-29 @ 14:34:36
URL: http://HTTP://BLOODYKILLHER.BLOGG.SE
Postat av: Johanna

ludvika?

2009-07-29 @ 18:00:21
URL: http://johannaen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du vill provocera läsarna så att du får fler besökare

2009-07-29 @ 18:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0