fyllon!!!

Hej.
Nu lägger jag in MITT första inlägg för idag :) Har haft så mycket för mig idag så jag har inte haft tid för det än .
Men nu ska jag lägga ner lite av min dyrbara tid åt att ge er någonting att läsa om :P

Jag har tänk ganska mycket på det här med att det finns speciella hem för alkohålister, varför ska vi skattebetalare stå för folks jävla misstag för ??
Det är väl knappast våra fel att folk börjar supa och sen tappar kontrollen över skiten ! och sen ska dom ta sig ur skiten sen när dom har gjort slut på alla sina pengar på alkohål, och där kommer vi in , för det är då dom inser att dom inte ens har råd med tak över huvet, så då ska dom bli "nycktra" och få ett nice boende som VI skattebetalare får betala för ! heeelt jävla sjukt tycker jag personligen !
JAG tycket att om man har satt sig i skiten så ska man fan kunna ta sig ur skiten själv också !

FY FAN säger jag bara !!


//DJ 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte lite självisk du heller, låter som om du är 10 år och inte förstår innebörden av att hjälpa andra. Det märks att du aldrig haft det svårt å settat fast i skiten själv, det är nästan omöjligt å ta sig upp själv, utan hjälp. Och jag tycker synd om dig som inte lärt dig att stava och som går å tänker på vart dina små skattepengar går, fattiga jävel :D

2009-07-31 @ 18:23:35
Postat av: Angelica

tycker man måste hjälpa dom som "ligger" ned..

det kan finnas så mkt som gör att man hamnar där! har själv bekanta som varit/är där just nu!

låt oss hjälpa dom hemlösa i vårat land innan vi hjälper utomstående folk som kommer till Sverige.

det är min åsikt! intressant inlägg iallafall.. :)

kram

2009-08-02 @ 21:45:50
URL: http://angelicaawageborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0