Lindsay Lohan blondin igen!

Hon ser ut som ett stort skämt när hon har ljust hår !!! Personligen så tycker jag att när man har en massa fräknar och prickar över hela kroppen så ska man vara rödhårig , det är den färgen som Lindsay ska ha..


Såg även på nätet att parit hilton har adobterat en katt och att hon reckomenderar andra att ta hem hemlösa katter!
skitsnack tycker jag !
Va fan ska man ta hem en katt för ? Dom hårar ju bara och får en massa äckliga färstingar hela tiden,
Dom flästa är ju åndå jämt ute så varför kan dom inte bo i det "fria".?


Tjingeling 

//DJ 


Kommentarer
Postat av: ester

lindsey lohan ska vara rödhårig!!



min dröm är att ha en katt .. meeen ja skulle aldrig ta in en hemlös^^

2009-07-31 @ 11:48:37
URL: http://esni.blogg.se/
Postat av: Karina Rodriguez :)

kolla in min blogg också! :D kram

2009-07-31 @ 16:46:55
URL: http://www.metrobloggen.se/weona
Postat av: Anonym

Du som tycker att katter ska bo i det fria, gå ut själv å gör det å då märker du nog ganska snabbt att det inte är så kul och att du får fästingar! Alla har rätt till ett hem, även katter.

2009-07-31 @ 18:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0