Plastikoperationer - BRA

Tänkte ta upp det här med plastikoperationer. Många anser att det är ett sätt att förstöra sitt yttre, medans jag anser att det är ett sätt att förbättra sitt yttre, och sin självkänsla. Om ingreppen görs på rätt sätt, och utan komplikationer.

Vad är det som säger att det är fel att kanske förstora tuttarna. Har du inga bröst är det ju ett bra sätt, och har du bröst, men vill göra dom fylligare / runda, och / eller fasta. Så varför ska du inte kunna göra det, utan att få stämpeln på dig som en dum plast-bimbo? Kolla bara på hur Linda Rosing såg ut innan alla operationer, nu tycker jag hon är hur fiin som hellst. Innan såg hon ut som alla andra.

Sen det som alla tjejer vill göra, förstora läpparna, eller iallafall göra dom fylliga. Det tycker jag oxå är ett sätt att kanske kunna se sig i spegeln igen, om man inte har kunna gjort det. Tjejer stärker sin självkänsla genom att fixa sig snygg, och veta andra tycker hon är det. Så varför ska hon inte få det?


MER PLASTIKOPERATIONER ÅT SVERIGE! <3<3<3

// CJ


Kommentarer
Postat av: matilda

Nej, men om du som man inte vill "få ditt barn mördat" då , då kanske du ska använda kondom eller andra previtivmedel, tills du tillsammans med din partner är överens om att ni ska skaffa barn.. Håller verkligen inte med dig alls i det ämnet!

Dock ditt inlägg om plastikopperationer låter vettigt.

2009-07-30 @ 11:37:39
URL: http://matildasakuth.blogg.se/
Postat av: khadra - I know that u love me most of all!

men sluta spammma ditt bloggnamn , ja skiter fullständigt i dig ,ditt äckel asso!

vrf har du ingen bild på dig själv på din profil?!

du e säkert en pedofil assso.

2009-07-30 @ 11:47:53
URL: http://khaadras.blogg.se/
Postat av: matilda

Klart inte kvinnan ska ha all rätt. Jag tycker självklart att en kvinna som inte känner sig redo att skaffa barn ska välja p-piller eller alternativt mini-piller osv . Men jag står fast vid min åsikt. Kvinnan måste både bära & föda barnet. För barnets egna bästa så tycker jag att det är kvinnan som ska få avgöra om hon vill ha kvar barnet eller inte. Det är ju bara synd om det ska födas och behöva lida, bara för att mamman inte var redo ännu.

2009-07-30 @ 11:53:55
URL: http://matildasakuth.blogg.se/
Postat av: Frida

Bara man själv känner sig nöjd och glad så är det vella bara att fortsätta med plastikoprationer! Jag skulle lätt kunna tänka mig att fixa till brösten om några år!

2009-07-30 @ 14:08:13
URL: http://fridahjelms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0