Varför har ingen sett han förut?

Den 23 åriga (hunken som alla kallar han) född och uppvuxen i London. Ja, ni gissar nog alla rätt. Den där jääävla Robert Pattinson. =/ Varför är det ingen som har sett honom tidigare, som när han var med i Harry Potter? Det var ju när han dök upp i Twiliight som alla småflickor blev helt galna! Kan näst intill slå vad om att 98% av alla Rob bloggar ute nu, startades efter premiären av första Twilight!

Hans karaktär i Twilight, den kritvite blodsugaren. Undra varför alla små flickor blev galna i han. Vem vill ha en karl som kan läsa tankar, som är kritvit, eller skiftar ögonfärg? Inte jag iallafall. Eller ja, det viktigaste, en som suger blod. Det är helst sjukt. Vist han har ett privatliv, han lever ett näst intill lika normalt liv som vi, varav han visas på TV:n. Men vilken människa har rätten att se till att han blir påkörd av en taxi?


Snälla nån, sluta tjata alla småbrudar!

//CJ


Kommentarer
Postat av: 'h

Jag tror nog mest att det är karaktären han spelar som alla tjejer älskar. Speciellt karaktären från böckerna. Själv tycker jag att boken är biljoner gånger bättre än filmen. Filmen var en besvikelse, men jag hoppas på att uppföljaren "new moon", kommer att vara bättre. :)

2009-07-29 @ 21:36:26
Postat av: Anonym

snubbbbbbbben , jag kan språket vafan.



gå & dränk dig eller skjut diig. eller vad som helst, som får dig att dö. tror att ingen skulle sakna dig lr nått.



förresten är du tjej lr kille:S eller du kanske t.o.m är shemale ;o

2009-07-30 @ 11:25:20
URL: http://khaadras.blogg.se/
Postat av: matilda

Det är kvinnan som måste bära barnet och föda det. Mannen kan "dra sig ur" lättare om du förstår vad jag menar. Jag anser att om mannen vill skaffa ett barn så får han planera det med kvinnan innan. Av olyckshändelse så tycker jag att det är upp till henne att göra som hon vill.

2009-07-30 @ 11:32:01
URL: http://matildasakuth.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKUUUUULLLE INTE TRO DET LILLA GUBBEN/GUMMAN .. GUD VET VA DU E . AJA MEN OM DU NU E SÅ JÄVLA SNYGGG DÅ SKULLE DU TYP HA VISAT BILD PÅ DIG ELLER NÅTT. ANNARS ÄRE JU SÅ ATT DU ÄR MISSNÖJD MED DIG SJÄLV &INTE VÅGAR VISA DIG , 'AIGHT?

2009-07-30 @ 11:52:49
URL: http://khaadras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0